SAVVY ED
Savvy Ed to zajęcia przeznaczone dla dzieci, które kontynuują naukę języka angielskiego po mocnym programie przedszkolnym, np. metodą Teddy Eddie w szkołach językowych, lub prywatnych szkołach podstawowych. Jest to bardzo ambitna, a zarazem przyjazna metoda nauczania.
Jak uczymy?
Dzieci uczą się budować nowe zdania, precyzyjnie wyrażać myśli po angielsku, z czasem rozwijają umiejętność czytania, pisania, ale także rozwiązywania testów, bo również takim wyzwaniom w swoim życiu będą musiały sprostać. Nadrzędnym celem metody pozostaje jednak to, co nauka języka obcego daje nam przede wszystkim: umiejętność komunikacji i prowadzenia swobodnej rozmowy. Język angielski dla dzieci będzie przecież codziennie wykorzystywanym narzędziem dla pokolenia naszych dzieci. Mimo, że treści w stosunku do przedszkolnych są poważniejsze, nadal procesowi nauki języka na kursach Savvy Ed towarzyszy dobra zabawa!
ZAŁOŻENIA PROGRAMU:
- EFEKT KULI ŚNIEGOWEJ czyli "stopniowe narastanie" w zadaniach, powtórkach i w ułożeniu materiału językowego
- KOMPAKTOWOŚĆ I KOMPLETNOŚĆ Savvy Ed to nie tylko podręcznik, to cała filozofia nauczania z wszelkimi potrzebnymi elementami zarówno w sensie materiału nauczania jak i samych pomocy naukowych. Zadbaliśmy przy tym o perspektywy wszystkich zainteresowanych stron: ucznia, rodzica, nauczyciela i dyrektora szkoły
- SYSTEMY MOTYWACJE zostały wkomponowane w metodę - nie da się ich ominąć! Podczas lekcji wykorzystywane są elementy GRYWALIZACJI (np. dzieci zbierają grudki złota, aby zbudować swoje Złote Królestwo). Savvy Ed, przesyła dzieciom listy z całego świata, motywując i nagradzając aktywność i zaangażowanie.
- System zaliczeń wykorzystuje elementy OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO. Wszystko po to, aby wspierać rozwój i talenty młodych kursantów.
Elementy OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO:
- jasne stawianie i komunikowanie celów lekcji i całego kursu. Ma to na celu budowanie w uczniach świadomości w jakim kierunku zmierzają i jakich finalnych efektów od nich oczekujemy.
- budowanie samooceny uczniów, dzięki której dziecko będzie się uczyło określać w jakich obszarach czuje się już pewnie, a które wymagają utrwalenia / powtórek
- jasne i przejrzyste kryteria oceniania, zawsze ogłaszane PRZED zaliczeniem, testem czy zadaniem domowym, tak, aby uczeń dokładnie wiedział czego od niego oczekujemy (tzw. NACOBEZU – „na co będziemy zwracać uwagę”)
- informację zwrotną na każdym etapie nauki oraz stały kontakt z rodzicami. Zarówno podczas lekcji, jak i tabeli zaliczeń, czy w E-reporcie, lektor będzie informował, co dzieci mają już opanowane na zadowalającym poziomie, nad czym jeszcze będzie z grupą pracować i na co na każdym etapie należy zwrócić uwagę